maandag 29 november 2010

Cadeautje voor iedereen...!!!

Goedenavond allemaal,

Wat is het leuk nu buiten hé?
Mijn kinderen zijn heerlijk buiten een sneeuwpop aan het maken,
een beetje laat, maar ze vinden het geweldig buiten,

en soms moet je dan even makkelijk zijn.


Suusje heeft het beter bekeken,
want die ligt lekker voor de openhaard.









Ook heb ik nog even iets anders leuks te vertellen vanaf morgen
in de winkel...!!!!!
Krijgen alle klanten die bij ons in de winkel komen, een klein cadeautje.
Ik heb allemaal leuke kleine pakketjes gemaakt vandaag,
en uiteraard het voorbeeldje gemaakt.



Ik ga nu snel mijn kindjes binnen halen, voordat ze zelf 2 sneeuwpopjes geworden zijn.
fijne avond allemaal.

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...