zaterdag 4 december 2010

zomaar een vrije dag....!!!

Goedenavond allemaal,

Vandaag had ik zomaar even een vrije dag, en het was een heerlijke dag.
Wij hebben lekker uitgeslapen, en uitgebreid ontbeten.
Joost en ik zijn alle kerstspulletjes gaan halen om het huis te gaan versieren in kerststijl.
Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik "de lampjes"voor in de boom echt een ware verschrikking vind, en op de een of andere manier was er vandaag tussen mij en "de lampjes" zoals altijd weer geen klik.
Ik stop de stekker in het stopcontact en alle lampjes deden het.......dus......
stekker er weer uit......lampjes in de boom.....stekker er weer in......?????????????
jullie raden het al, lampjes kapot.



De lampjes liggen nu even naast de boom,
en ik probeer het morgen nog eens,
voordat ik ze het raam uit gooi.

dus doen wij het vanavond maar even zonder de gezellige lampjes.en de kerstballen (grrrrrrrrrrrrrr).


En waar ben ik nog meer mee bezig geweest vandaag ik heb wat leuks gemaakt voor mijn schaartje. Ik had 2 prachtige schaartjes besteld bij Soed idee, en was erg blij toen het pakketje binnen kwam. En bij een mooi schaartje hoort een mooi hoesje vinden jullie niet?
Hij is nog niet af want het kussentje moet nog opgevuld worden, maar mijn vulling was even op. kan gebeuren.....

En ik ben bezig met de Pillow voor mijn Swappartner
jullie hebben van de week gezien hoe leuk mijn kussenhoesje was geworden. en ik laat jullie nu even zien
met welke stoffen ik bezig ben voor het hoesje van Heleen.




Ook ben ik bezig met deze quilt, 1 achtergrond stof met 8 verschillende creme stofjes, dat geeft een waanzinnig leuk effect. Deze quilt is voor het nieuwe huis, voor op de bank.

Ik wens iedereen een hele fijne avond toe en een gezellige zondag.
Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

quilting Jeannet zei

Hahahah, wat heerlijk om te lezen Janine dat je ook ruzie hebt met de lampjes.....praat me er niet van.....ik heb het als volgt opgelsot: mama gaat "even" wat lekkers halen bij de bakker, en als ze terugkomt, na een stief uurtje.......zitten álle lampjes in de boom ( en brandend..)

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...