dinsdag 2 november 2010

Dit keer een Pillow voor mezelf...

Goedemorgen allemaal,

Het is een sombere dag vandaag als ik naar buiten kijk, maar dat betekend ook iets goeds...!!!!
namelijk dat het heerlijk quiltweer is lekker op de bank of achter de naaimachine, kopje thee erbij en een koekje, kacheltje aan, wat wil je nog meer?

Zelf ben ik bezig om alle pakketjes te maken voor onze kerstzondag op 7 november.
Daar hebben een heleboel dames voor ingeschreven en is eigenlijk ieder jaar wel een succes, iedereen heeft gewoon een gezellige dag uit, en wordt verwend met heerlijke dingen en de dag begint dus met het uitpakken van het gekregen stofpakket. Het voorbeeld heb ik al gemaakt en niemand heeft het nog gezien
(op een enkeling na...). Wat we gaan maken heeft uiteraard iets te maken met de kerst en dit keer is het weer heel iets anders dan de voorgaande keren, dus ik ben benieuwd wat de dames ervan zullen vinden!!
Het voorbeeldje van wat ik gemaakt heb krijgen jullie maandag 8 november te zien op mijn blog...Nog even geduld hebben dus.

Vorige weekend en afgelopen week heb ik nog twee hele leuke kussens gemaakt voor bij onszelf op de bank.
Ik had op de Handwerkbeurs een aantal leuke stofjes gekocht bij "Marij" helemaal in mijn kleur. En ben daar direct mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden. Ik heb op de achtekant nog een rits gemaakt voor het evt. wassen van de hoesjes.

Verder wens ik iedereen een hele fijne dag toe!!!

Oja en voor diegene, die de koffertjes met de antieke quilt hebben opgehaald in de winkel.
Heel veel aai-plezier ermee. Ik heb al gehoord dat iemand het voorlopig laat staan om er alleen maar naar te kijken, de ander is een tasje aan het breien om ervoor te zorgen dat het mooie koffertje niet beschadigd, en weer iemand anders heeft alles laten vallen om er direct aan te beginnen En sommige van jullie moeten wachten tot hun verjaardag, dat zal moeilijk zijn zeg!!. Enz. enz. meiden have fun with it...

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

quiltvaria zei

hoi Janine,

Leuk zijn je kussens geworden. Het is een heel andere stijl, dan dat ik normaal zie langskomen.
groetjes en tot morgen
Franny

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...