woensdag 3 november 2010

Het is weer even tijd voor een update over de verbouwing...


Vanmorgen was ik even in de nieuwe winkel waar de verbouwing natuurlijk in volle gang is...
Onze mannen zijn onwijs goed bezig en het wordt ontzettend mooi,
we zijn er nog niet maar we liggen goed op schema.

Zo hebben wij nu een ruimte waar het toilet moet gaan komen... Altijd handig (hahaha)

en de ruimte waar mijn longarmmachine zal gaan komen wordt nu ook onder handen genomen,
de details over meubels, behangetjes en de nieuwe kleuren zijn vanmorgen besproken met de mannen en die gaan er mee aan de slag.

Ook zal hier ons kantoortje komen, niet te groot,
want.... dan kunnen wij het ook niet zo vol proppen zoals nu!!!

Het is toch zo leuk om alles straks weer fris en nieuw te hebben......Heerlijk!!!

De nieuwe winkel van de mannen is ook ontzettend mooi geworden.
Als jullie het leuk vinden om een aantal foto's te zien?  kijk dan even op de website


Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...