zondag 28 november 2010

Mini-Workshop...!!!

Goedenavond iedereen,

Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad.

Wij hebben afgelopen zaterdag de workshop gehad van het varken...
het was even ploeteren maar uiteindelijk is het bij een hoop dames tot een
leuk eindresultaat gekomen.
Het was een hele gezellige dag...

Graag wil ik jullie vertellen dat wij nog een leuke mini-workshop hebben van het
"Oh zo handige zakje" Wij horen heel vaak in de winkel,
OHHHH wat een handig zakje zeg.
vandaar deze naam!!


En dus voor degene die daar zin in hebben
geef je op voor 1 van de volgende datums:
Vrijdag 17 December.
Zaterdag 18 December.
De workshop kost € 18.50 incl. Materiaal
en u mag uw eigen stofje naar keuze uitzoeken.
De workshop is van 10.00 tot 12.00 uur


Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...