dinsdag 22 juni 2010

Een leuk vakantie project..... om mee te nemen.


"De Molentjes"                                                                       
Gisteren heb ik 6 verschillende lapjes uit de winkel gepakt om een lief klein quiltje te maken. Ik heb gekozen om 1 kleur achtergrond te gebruiken want dat vind ik mooier uit komen. Ook heb ik er een stofpakketje van gemaakt voor in de winkel. Er zit alle stof in voor de top en kost €17,50 het quiltje is ongeveer 50 x 65 cm. incl. nederlandstalige uitleg.

Jo's Sterren
Ook dit quiltje heb ik van die zelfde stofjes gemaakt.
Ik heb 6 verschillende stofjes en 2 verschillende achtergrondstofjes gebruikt. Ook hier is een stofpakketje van in de winkel met nederlandse uitleg. Het quiltje is ongeveer 55 x 70 cm. En het pakketje kost € 17,50


 
 Van deze eenvoudige quilt die u hieronder ziet, is ook een stofpakket met patroon verkrijgbaar. De quilt bestaat uit 16 blokken.  Het is een versneden nine-patch in frisse s'zomerse kleurtjes. Het pakket incl. nederlandstalig patroon kost € 45.00 De afmeting van de quilt is ongeveer 90 x 90 cm.
groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...