dinsdag 22 juni 2010

Aunt Amy

Een aantal maanden geleden had ik een hele mooie quilt gemaakt
al zeg ik het zelf.  Met daarbij een stofpakket voor in de winkel.
Het was de Aunt Amy techniek, dus je hebt een lapje van 10 x 10
en 15 x 15 en 20 x 20 cm, knip daar drie cirkels van klein naar groot
uit de vrije hand.
en naai ze op een ondergrondlapje van 25 x 25 cm,
daarna snij je de vierkant in vieren.
Die quilt heb ik uiteindelijk verkocht en toen die mevrouw de deur uit liep
had ik al spijt.
maar ja...... verkocht is verkocht dus dacht ik,
weet je wat ik heb toch niets te doen.....!!!!!!??????
laat ik een nieuwe maken en dit is het resultaat geworden.
Deze quilt is voor mezelf dus daar komt geen stofpakket van in de winkel.

Groetjes van mij, Janine

6 opmerkingen:

Annelies zei

Heel verstandig. Sommige dingen moet je gewoon voor jezelf houden. Geniet ervan !

Anoniem zei

prachtige quilt. Waar haal je de tijd voor al dit soort projecten vandaan?

yvonne zei

geweldig !!!!! niet weg doen deze is te mooi geworden .
Doe jij alles op de machine??? prachtig . gr yvonne

Ellie's Quiltplace zei

Groot gelijk dat je hem zelf houdt! Hij is prachtig.
Ik zou nooit een van mijn quilts weg kunnen doen (tenzij hij van het begin af aan al voor iemand anders bedoeld is).

Elisabeth zei

Geweldig. De kleuren ook, lijkt mij een leuk werkje om te doen.
Groetjes Elisabeth

Marion B. zei

Ohh, ik kan me dat zo voorstellen. Het is best slim om ook je eigen werk te verzamelen. Dit heb ik niet van mijzelf maar van een zeer bekende wever. Hij heeft uit elke 'periode' een stuk (sjaal) gehouden. Je nieuwe quilt is erg mooi, houden hoor.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...