donderdag 24 juni 2010


Ik ben eruit...
Dit gaat mee op vakantie.
Ik ga een stitchery maken op vilt van Cinnamonpatch en het deense borduurgaren (Blomstergarn) Ik heb een leuk patroon gevonden om te gaan maken. Het heet Fairies Hiding,
gewoon een lekker werkje, niet te moeilijk en ook niet erg inspannend... want stel je nu eens voor dat het zo heet word dat er niets uit mijn handen komt ....hihihihi, dat zal wel niet.
Ik zou het niet aan kunnen om niets mee te nemen op vakantie en jullie???

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

quilting Jeannet zei

Kijk maar uit dat je het nog niet af hebt voor je op vakantie gaat.....jij bent altijd zo,n vluggert.....

groetjes, jeannet

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...