vrijdag 14 mei 2010

"Mislukt"

Goedemorgen,

Ik had tegen mijzelf gezegd
dat ik niets mocht kopen
in Veldhoven,
maar.......dat is gruwlijk mislukt.
Mijn boekenkast krijgt
er weer wat vriendjes bij,
want ik heb 4 boeken gekocht
en wat leuke, lieve, mooie,
aaibare stofjes gekocht.
Je kunt zelf wel een
winkel vol stofjes hebben,
maar daar passen lang
niet alle stofjes in,
die je graag zou willen hebben,
dus vind ik dat ik af en toe best een paar stofjes mag kopen!!!....toch?

Groetjes van mij, Janine







4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Heee, vroege vogel....van dat soort stofjes wordt ik nou ook helemaal gelukkig.....

groetjes, fijne dag! Jeannet

Heidi zei

Hoi Janine! Wat leuke mislukkingen! Met een kopje thee, in de boeken neuzen en stofjes aaien - wat wil je nog meer?

hugs,
heidi

Annemieke zei

Hoi Janine, tijdens een opruimbui kwam ik je visitekaartje tegen en vond je website en weblog. Leuk om te lezen en wat doe je veel! Zou graag eens naar de winkel komen maar woon nogal een eindje uit de buurt. Toevallig dat ook ik net 2 boeken (zoals jij kocht) van Kim Diehl bestelde. Ik ben benieuwd hoe je ze vind.
Groetjes
Annemieke

Daniëlle zei

hahaha hier staan er 3 van de 4 in de kast! Prachtige stofjes heb je gekocht joh, zou hier zomaar bij de collectie kunnen!! En dan het onderste plaatje: om te zoenen met die kleine bloemetjes! Mooie dag verder! Groeten,Daniëlle

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...