zondag 16 mei 2010

***Slecht weer en toch vrolijk***

Afgelopen weekend hebben wij geen best weer gehad,
maar wij hadden het wel naar ons zin. 
Yoni en Levi hebben koekjes versierd,  en zichzelf vermaakt met de nodige
versiersels en knutsels



Manlief is altijd bezig met de caravan (dit is zijn hobby) of met de caravan van iemand anders.
Voor de kenners,
wij hebben een Tabbert Davinci 700 KD met kinderkamer.
hij is er helemaal gelukkig mee.
en als de man blij is....is de vrouw ook blij.

En ik heb hexabloemetjes gemaakt,
ik vind ze zelf erg leuk geworden weer een verslaving!!!



Volgend weekend gaan we weer naar de camping,
om nog even te genieten, maar het weekend daarop zijn we thuis.

Wij vieren dan ons 5 jarig jubileum van
 't Quiltgebeuren

Dit doen wij door middel van een mooie kleurrijke en inspirerende tentoonstelling te geven
bij ons in de winkel, en het boven woonhuis van mijn schoonouders.
Dit gaat gebeuren op vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30 mei a.s.
De winkel is dan geopend van 10:00 tot 17:00 (ook op zondag).

Graag neem ik van de gelegenheid gebruik,
om jullie hierbij uit te nodigen.

Wij hebben leuke aanbiedingen bedacht voor deze feestelijke dagen,
hierover meer....... binnenkort op mijn blog.

Ook wil ik even mededelen dat wij donderdag 27 mei de hele dag gesloten zijn i.v.m. de voorbereidingen.

Willy en ik zouden het heel erg gezellig vinden om dit samen met jullie te vieren op 1 van de genoemde dagen.

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Dacht ik toch echt dat je al die hexagonnetjes had gemaakt janine! maar ze staan dubbel gelukkig.....anders had je s,nachts niet geslapen,en nu wel met een mooi randje er tussen.....gebruik je de kleine hexagonnetjes van 0.5 inch ? ze zijn wel schattig.

groetjes, jeannet

Janine zei

nee hoor jeannet het zijn hexagonnen van 1 1/2"
dus grote halen snel thuis. groetjes janine

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...