donderdag 13 mei 2010

De top is af en dan......?

Dit is het dan geworden de top is af en kan nu gequilt worden.
Ik weet nog niet helemaal hoe ik hem wil gaan quilten maar dat komt vanzelf opborrelen.
Morgen is het Hemelvaartdag en gaan wij weer lekker naar de camping. Er is in Waalwijk een leuke rommelmarkt en antiek markt dus gaan wij lekker even snuffelen naar leuke spulletjes, die we weer nieuw leven in kunnen blazen. De winkel is vrijdag en zaterdag gewoon open.
Ik neem van het weekend mijn mandjes project mee,
en mijn hexagonnen die wil ik namelijk samen gaan combineren....!!!! Denk ik.
De stofjes die ik hiervoor gekozen heb komen deels uit de winkel,
en deels uit mijn eigen voorraad.




Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...