maandag 27 november 2017

Poeheej,..... ik heb meer tijd nodig!

Hebben jullie dat ook wel eens, 
dat poefff voor je het weet er weer een week voorbij is.

Afgelopen week hebben we weer een hoop gedaan.
Leuke Keykoords gemaakt! € 2,00 per stuk excl. verzenden.


Dinsdag samen met m'n dochter lekker scones gegeten in 
Spijkenisse in Den Biezenschuur.

 

Ik hou er toch zo van, maar vind het heel moeilijk om ze zelf te maken.

Afgelopen donderdag ben ik samen met Willy en Carla naar de 
Handwerk en Quiltdagen in Nieuwegein geweest, en we hebben een geweldige dag gehad. 
En ik kon het niet laten om een paar leuke lapjes te kopen, en snijmalletjes uiteraard.

En met die leuke lapjes heb ik dit kleine Quiltje gemaakt, 
en u kunt daar een pakketje van Bestellen voor € 17,50 incl. verzenden. 
Leuk voor de Sint of voor onder de Kerstboom.


Zaterdag met dochterlief naar Tilburg geweest om lekker te shoppen en te lunchen!

 



Na de lunch, waren we eigenlijk heel erg moe, 
en hadden besloten om lekker terug naar huis te gaan.
Maar er kwam iets tussendoor, 
mevrouw wilde al heel lang een Tatoeage van een tekst.


"I am not afraid to walk this world alone"
Dus we hebben de dag afgesloten met een bezoekje aan 
Dutch Ink in Vlaardingen.

Althans niet helemaal, we hebben toen we thuis kwamen allebei een bakje chips gepakt, 
kop thee, en we zijn saampjes een kerstfilm gaan kijken.

Zondag: Workshop Kussenhoesje beschilderen bij Goed Gestyled in Brielle
Samen met Yoni hebben we een leuk hoesje gemaakt, 
waar we allebei heel erg blij mee zijn.

 


En last but not Least, heb ik nog dit klein projectje gemaakt, 
met uiteraard de bijhorende pakketjes.
Vind je het leuk om dit ook te maken, dan kun je HIER bestellen

Pakketje kost € 7,50 incl. verzendkosten.


Dit was dus mijn week!
Gaat het bij jullie nu ook zo ongeveer?

Fijne avond allemaal.





Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...