donderdag 16 november 2017

Keykoord pakketjes

Vandaag lekker bezig geweest in mn winkeltje, opruimen, sorteren, prijzen enz. enz.
Ik wordt daar echt gelukkig van, gewoon lekker bezig zijn met leuke dingen.

Vandaag had ik een geweldige hulp, namelijk mijn dochter, ze heeft heel hard gewerkt, 
en daar wordt ik dus ook heel erg blij van. ze begrijpt me precies en weet wat ze doet.

Ook hebben we vandaag de pakketjes gemaakt voor het "geborduurde keykoord"
Er waren al een aantal vragen gekomen of er een pakketje te koop was, nou bij deze dus.


Mocht je een pakketje willen bestellen klik dan even HIER en geef even aan 
dat het over het keykoord gaat. Het totaalbedrag incl. verzenden is € 10,00.

Fijne avond allemaal.






Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...