maandag 23 oktober 2017

BOM "Lady Yo"

Begonnen aan een nieuw project! 
Genaamd "Lady Yo" Heerlijk werkje om te doen! Het is een heel werk om uit te 
denken hoe je zoiets tekent, maar ik ben erachter gekomen, 
en ben maar gelijk aan de slag gegaan.


Ik ben nu aan het een en ander aan het uitwerken om hier een BOM voor te starten, 
bestaand uit 12x incl. Stof voor de ronde blokjes excl. de achtergrond. 
De kosten zijn € 12,50 incl. Verzenden in NL en € 14,00 voor buiten NL per maand. 
Je leert dan uiteraard hoe je het blok ook zelf kunt tekenen.
Dit project gaat per post, of je kunt naar de club komen bij mij op het Scharloo 4 in Brielle. 
De kosten voor de club zijn € 2,50 extra.
Deze Bom gaat in januari van start, zin om mee te doen? Geef je dan op door een PB te sturen via Facebook of een email te zenden naar info@houseofquilts.nl je ontvangt dan van mij de rest van de informatie.
House of Quilts by Janine
Scharloo 4
3231 AM Brielle
06-42112830
info@houseofquilts.nl

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...