dinsdag 19 september 2017

Terug van vakantie...

Wat een heerlijke week heb ik gehad, samen met een vriendin ben ik een weekje op Ibiza geweest en dat was niet verkeerd, even de spiertjes lekker warm, beetje zwemmen, beetje zonnen, lekker eten en drinken. ik ben weer helemaal opgeladen om verder te gaan met de voorbereidingen voor de winkel en webwinkel.

 

Ik ga jullie even vertellen over de Basis cursus die er gaat komen in het nieuwe jaar.

Met veel plezier heb ik hieraan gewerkt, iets in mn hoofd, maar kon ik het ook uitvoeren.....?
Je kunt natuurlijk altijd een quilt maken, maar ik vond het leuk om nu eens een naslagwerk te maken.

Kortom alle technieken in kleine quiltjes.


Stap voor stap Basis Training
Lesgevende Willy Alers

Wil je graag in aanraking komen met de
basis-stappen van het patchwork en quilten?
Dan is dit de juiste cursus voor jou. In 6 lessen
ga je stap voor stap een aantal basis technieken
leren, met als einddoel, je eigen werkstuk in de
door jou uitgezochte stoffen. Zin om mee te doen?
Geef je dan nu op!

Data: vrijdag ochtend 2-2, 2-3, 6-4, 4-5, 1-6, 7-9 2018
Tijd: 10:00 tot 12:30 uur

Kosten: € 125,00 excl. materiaal

Heb je zin om mee te doen, geef je dan nu op! 
door MIJ een mail te sturen 
*****
En dan heb ik ook nog een hele leuke borduurworkshop.


Regel voor regel Borduren
Lesgevende: Janine Alers

De teksten van Lizzy-Kate inspireren mij altijd heel
erg, en vind het dus ook heel erg leuk om te maken.
Heb je zin om mee te doen? geef je dan op om samen
met andere borduursters aan de slag te gaan.
Tijdens de les, krijg je een pakketje waar alle
benodigdheden in zitten, je kunt dus direct aan de slag.

Datum: za17 februari 
Tijd: 11:00 tot 15:00 uur
Kosten: € 52,50 incl. compleet materiaalpakketje
en kleine lunch (zonder lijstje gekocht bij kringloop)

Mocht je interesse hebben stuur dan even een mail naar 

Ik wens jullie allemaal een fijne avond toe.




1 opmerking:

wilma oud zei

Doe je goed, zo'n weekje je accu opladen. En wat een leuk idee van die basis cursus om van elke techniek een naslagwerkje te maken. Succes verder. Groetjes Wilma

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...