maandag 11 september 2017

Nieuwe Workshops en cursussen.

Nog even op de valreep voordat ik vanmiddag naar Ibiza vlieg!

Ik ben al een hele poos bezig om nieuwe dingen te verzinnen. Ik heb een hele leuke manier bedacht om een naslagwerk te maken, ik zet ze even voor je op een rijtje. mocht je ergens voor in willen schrijven mail dan even naar info@houseofquilts.nl



Stap voor stap Applicatie-training
Lesgevende: Janine Alers

Deze nieuwe methode van verwerken,
heb ik bedacht, omdat een hoop mensen
graag verschillende technieken op applicatie
gebied zouden willen leren. Ik bied jullie aan
om op een hele leuke manier een naslag werk
te maken met 5 verschillende manieren van
appliqueren. Je leert stap voor stap de technieken,
en verwerkt ze op een leuke manier. Doe je mee?

Datum: 10 februari en vrijdag 23  februari 2018
Tijd: 10:00 tot 16:00 uur
Kosten: € 80,00 incl. stof en lunch
*****************


Applicatie Training voor Gevorderden
Lesgevende: Janine Alers

Een dag vol leuke en handige weetjes op het gebied van
appliqueren. Iedereen heeft wel eens iets geprobeerd,
maar misschien nog niet in combinatie met elkaar.
In dit werkstuk gebruik je diverse technieken allemaal bij
elkaar, en dat geeft een heel leuk eindresultaat.
Heb je zin om dit leuke naslagwerkje te maken?
Geef je dan op voor een gezellige leerzame dag.

Datum: 10 maart of 23 maart 2018
Tijd: 10:00 tot 16:00 uur

Kosten: € 50,00 incl. stof en lunch
********************


Mini workshop kartonnage op 11 oktober 2017 van 10:00 tot 12:00.
Prijs € 17,50 incl. Materiaal (ook notitieblok)

Wat gaan we doen? 
We maken in die 2 uurtjes een naaldenmapje en een notitieboekje, 

en je gaat naar huis met een kant en klaar resultaat, en dus klaar voor gebruik.
Heb je zin om mee te doen, geef je dan nu op via de mail en je ontvangt van mij 

de rest van de informatie. Wil je de 2 projectjes maken van je eigen stof dan 
kan dat ook, en is de workshop € 15,00

Fijne week toegewenst.
Janine


Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...