maandag 1 juli 2013

Overleefd....

Goedemorgen allemaal,

Ik heb alle verjaardagen overleefd, misschien her en der wat calorieën te veel gehad, 
maar die loop ik er wel weer vanaf....hoop ik!

Ik ben druk bezig om al mijn spulletjes klaar te zetten en te prijzen voor de ZOMERFAIR in Naaldwijk.
De Quilthoeve Organiseert dit volgens mij al voor de 3e keer, en ik heb er zin in (nog 5 nachtjes slapen)

Ik neem voor de liefhebbers ook mijn Antieke quiltboeken collectie mee, voor de verkoop.
en ik heb een hele stapel met oude Quiltmania's die ook verkocht gaan worden....
Waarom?......Ruimtegebrek in mijn kast. Ik heb zoveel boeken staan, dat ik niet meer weet waar ik het laten moet. Ook heb ik in de afgelopen jaren heel wat quilts gemaakt, ook die zal ik de kant en klare quilts verkopen op deze dag.

Dan heb ik ook nog een kleine collectie met testpotjes krijtverf bij me
van het merk FLAMANT (Belgisch)

En natuurlijk al mijn nieuw gemaakte spulletjes heb ik ook bij me.
Morgen laat ik jullie nog iets leuks zien, en dat iets doe ik samen met Simone van Soed Idee.
Leuk, klein, schattig, gezellig, mooi, lief, werkje, zijn jullie al nieuwsgierig?
Let dus goed op morgen.

Groetjes van mij, Janine


Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...