maandag 22 juli 2013

Goedemorgen lieve Quilters,

De zomer is in volle gang, en ik vind het echt heel erg warm, dus kruip ik het liefst in de schaduw met een boekje of een handwerkje. Ik heb een aantal boekverzoeken gehad, en de meeste wensen heb ik kunnen
vervullen, maar om ook nog keuze voor jullie over te laten, heb ik weer 10 nieuwe boeken in mijn boekenkast gezet. Kijk maar snel mee en KLIK , mocht er iets voor je tussen staan mail dan even met MIJ

Voor de nieuwste update kunt u kijken naar de laatste 10 boeken.
Nu duik ik nog even mijn studio in voordat het echt te warm is.

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...