donderdag 27 juni 2013

Zenuwachtig.....

Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie dat ook wel eens, je kijkt ergens al een poosje naar uit, en dan is het ineens zover.
Sparen, sparen en nog eens sparen, maar wat een voldoening zullen wij vanmiddag hebben zeg, als de Flexa-Pure wand eindelijk zal staan.



Wat een mooie kleurdoos is dit toch, alleen iets wat groot uitgevallen, maar heerlijk om naar te kijken.

Afgelopen week nog een paar keertjes lekker achter mijn naaimachientje gezeten om wat leuke spulletjes te maken.

Zoals:




















Op de onderste foto, zien jullie allemaal houten labels in verschillende kleuren, maar ook verschillende teksten erop ( op quiltgebied) hier nog even een close-upje.




Nog even en ik moet een voorraadkelder aan gaan leggen, want ik ben ook gisteren gevraagd door Hannie van Marin Patchwork uit Westendorp om daar op 2 en 3 oktober te komen staan met mijn spulletjes tijdens hun jubileum tentoonstelling. #isdatnietsuperleuk#.

Nog 1 dagje en dan is het weer weekend, tijd om uit te rusten....
Maar hoe doe je dat met 4 verjaardagen????

Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Lida zei

Gewoon lekker zo nu en dan in een hoekje kruipen en genieten van alle leuke dingen en dan even diep adem halen! Zo kom je vier verjaardagen wel te boven en na al dit harde werken hebben jullie wel een kleurrijke wand erbij! Groetjes
Lida

quiltingmieke zei

piep

oh wat fijn allemaal en je labels doe vind ik super

knuf mieke

Saskia Smit zei

Hartstikke leuk. En de verjaardagen? Ik zou niet alle taartjes eten. Word je alleen maar misselijk van...

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...