dinsdag 28 mei 2013

Stille hoop....! en Flexa!

Hallo lieve allemaal,

Heel stiekem heb ik stille hoop dat er een doorbraak is in het weer, zou het misschien nu echt wat gaan worden....? Mensen worden er zo vrolijk van, je merkt het aan alles. Ik vind ook wel dat Nederland het nu wel verdiend.......vinden jullie ook niet.

Het is wel mooi weer geweest om lekker bezig te zijn met van alles en nog wat.
Afgelopen weekend zijn we eens niet naar de camping geweest, ik zag mijn huis achteruit gaan, je kent dat wel, normaal ga je ieder weekend weg, maar er blijft wel een heleboel werk liggen, door de weeks werken, en s'avonds niet altijd zin om te wassen en te strijken, te poetsen en te dweilen.................

Dus toen ik vorige week om me heen keek, en er een aantal stofwolkjes met mij mee wandelden moest er toch iets gaan gebeuren, en besloten wij om maar eens even een weekendje thuis te blijven.

Inmiddels weer een huis wat spik en span is, incl. mijn naaikamer.....leek wel of ze daar een kudde olifanten hadden losgelaten hihihihi maar goed, ook die is weer schoon.

Maar we hebben natuurlijk wel tijd gehad om weer een aantal leuke dingen te maken zoals:





Zo leuk om te maken. Ik heb ook al deze spulletjes bij me tijdens de Zomerfair 6 juli a.s. bij de Quilthoeve in Naaldwijk. kijk voor meer informatie op www.dequilthoeve.nl

Verder  bezig geweest met: 
De quilt van Sabine, inmiddels zit de bies er aan, 
en kan de quilt opgehaald worden.


Een nieuw kussen gemaakt.

En ik had het pakketje van de "songbird"besteld bij Simone 
van www.soedidee.nl en ook die heb ik gisteravond afgemaakt. 

En ik ben zo trots, dat ik mag vertellen dat wij deze wand bij ons in het bedrijf krijgen, de gehele Flexa Pure lijn is vanaf 1 juli bij ons te koop. Er moet hier en daar een muur weg of verplaatst worden maar het wordt echt geweldig.


Flexa Pure, prachtige kleuren in mooie matte muurverven en matte lakken. 
Prima geschikt voor landelijke interieurs....(eigenlijk voor iedereen wel).

Nou ik heb wel weer genoeg verteld, ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe,
Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

quiltingmieke zei

piep, een huisje spic en span, fijn, en wat een mooie dingen heb je gemaakt, de hanger born to suilt vind ik super,

fijn blog heb je toch hoor

knuf mieke

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...