woensdag 29 mei 2013

Beetje vroeg misschien....hihihi!

Goedemiddag bloggers,

Tja, mijn stille hoop van gisteren wordt niet echt beloond, regen, regen en nog eens regen.
Ik ben vanmorgen maar gelijk begonnen met de top (SBS) die ik gisteren heb ingespannen.
Het is echt een flinke joekel, aan beide zijdes nog 3 cm. over. 
Ik ga een overall patroon over deze top heen quilten, hij is al vrij druk van zichzelf en heeft dus geen hele drukke patronen nodig.


Ook heb ik gisteravond iets afgemaakt, ik had al een hele poos een borduurtje liggen met daarop 6 verschillende eitjes.....maar de inspiratie ontbrak mij een beetje......
maar ineens was het er.
Mijn schoonmoeder is afgelopen week bij de dames van de Quilthoeve geweest, en heeft een paar schattige kantjes voor mij mee gebracht. En eentje ervan heb ik nu verwerkt in dit lieve kussentje. Ik ben er zelf helemaal weg van.


Ik kan dus wel zeggen, dat ik in ieder geval op tijd ben voor de Pasen.....

Ik ga nu weer snel verder met quilten, tot snel!

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...