donderdag 21 maart 2013


Dit is lekker wakker worden, het zonnetje schijnt...dat geeft de burger moed!
Buiten is het nog wel koud, maar dat is een kwestie van tijd.....hoop ik!

Ik heb gisteren een heerlijke vrije dag gehad, weinig gedaan, behalve wassen, vouwen en strijken.
Wij gaan aankomend weekend weer voor het eerst naar ons voorseizoen in Renesse, en dan moet alles wel schoon zijn en in de kasten liggen.

Wat grappig is, is dat ik gisteren een heleboel foto's heb terug gevonden op mijn laptop.
van de quilts die ik allemaal gequilt heb in de afgelopen jaren, voor de winkel en voor klanten.
Er gingen even heel veel herrinneringen door me heen.  Dan merk je pas hoeveel je eigenlijk al gedaan hebt. Ik heb mijn longarmmachine nu al vanaf oktober 2007 dus dat is al een hele poos.
En nog steeds sta ik met heel veel plezier achter mijn longarmmachine, that's my passion.....!!!

 

Ik ga zo naar de zaak om aan de quilt van Ineke verder te gaan. (zie vorig blogje).

Ik wens jullie allemaal een fijne donderdag toe.

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...