donderdag 28 februari 2013

Zucht...!

pffft, wat een dag zeg!
Mijn vader heeft een aantal onderzoeken laten plegen i.v.m. zijn hart. Zijn vader is overleden aan een hart afwijking en zijn broer heeft pas geleden een hartinfarct gekregen, is er wel weer bovenop gekomen hoor.
Maar er was geen rust meer in mijn vaders hoofd, en hij besloot naar de Cardioloog te gaan. werd in Ziekenhuis 1, simpelweg weggestuurd maar na een second opinion is hij toch in het Maasstad Ziekenhuis terecht gekomen.

Dat was 2 weken geleden, en afgelopen maandag krijgen wij al een berichtje, mijn vader zou woensdag een hartkatheterisatie krijgen, en mogelijk zouden er 2 stands geplaatst worden. Ik vond het toch best wel eng.....dat gewroet bij dat hart, ik heb het er niet zo op.
Samen met mijn zus en mijn moeder zijn we met hem meegegaan voor wat morele steun. Toen hij eenmaal mee moest gaan met de arts, zijn wij dames even wat gaan drinken. Na anderhalf uur, kregen wij een telefoontje, het was allemaal goed gegaan en er hoefde geen stands geplaatst te worden...pfffttttt!

Opgelucht waren we allemaal......maar goed wij mochten pas na 14:00 bij hem komen, dus hebben van een nood een deugd gemaakt en zijn lekker ouderwets met z'n drietjes gaan shoppen en hebben de Credit Card van mijn vader doen smelten. S'middags kwamen wij dus met tassen vol met kleding en schoenen aan het bed van mijn vader, en hebben even laten zien wat wij gescoord hadden. Gelukkig vond hij het allemaal mooi, en na een klein uurtje zag je hem moe worden, en zijn wij met zijn drieën weer naar huis gegaan, mijn vader moest een nachtje ter observatie blijven en wordt op dit moment door mijn zusje thuis gebracht.
Al met al een heftige dag, maar toch ook een grote opluchting voor ons maar ook voor mijn vader.

Deze is voor jou PAPA.


Ik wens een ieder van jullie een hele fijne dag toe.

2 opmerkingen:

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat fijn dat het zo goed afgelopen is voor je vader. Maar dat het voor jullie en je moeder een heftige dag was, is zeker. Wel goed dat hij er naar kon laten kijken voordat het echt mis was.
Sterkte en beterschap voor jullie allemaal.
Groeten, Joke

Sis Voorn zei

STERKTE !

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...