dinsdag 26 februari 2013

Pie de Poule...

Goedemorgen allemaal,

Zo het weekend is weer achter de rug, en we zijn weer aan het werk.
Wij hebben een rustig weekendje achter de rug, Yoni was nog steeds ziek, 
is nu inmiddels weer aardig opgeknapt, want er komen weer praatjes....! 
Meestal gaat het dan wel goed.

Ik ben eerst samen met manlief met stofdoek en stofzuiger, dweil enz. enz. 
door het huis heen gegaan, anders kan ik natuurlijk niet verantwoorden dat ik lekker 
achter mijn naaimachine kruip. 2 blogjes geleden liet ik jullie een patroon zien van 
Pie de Poule, geen idee of ik het goed schrijf, maar ok!

Ik ben ermee aan de slag gegaan, zaterdag avond alles gesneden en zondag na de poetsbeurt, 
achter de naaimachine gegaan. Je zou denken wat een eentonig werk, want het zijn maar 2 kleuren, maar dat valt reuze mee. Ik vind het een leuk patroon, en het grappige is, 
dat ik nu overal dat patroontje tegenkom!


Setje A en C van Marti Michell kwamen dus heel goed van pas.

Verder ben ik begonnen met de quilt van Trijntje, weer een quilt om heel erg vrolijk van te worden. Vrijdag wordt hij opgehaald en zal de bies eromheen gaan,, want Trijntje haar quilt mag hangen op een tentoonstelling (ben even vergeten welke, maar dat horen jullie nog wel). Ik laat de quilt dus nog niet in z'n geheel zien, maar een sneak preview...!


Gistermorgen, werd ik al vroeg opgehaald door mijn man, want mijn auto was naar de beletteraar, Logoprof in Stellendam. Mijn auto is dus nu officieel een ALERS auto.
Ik was er heel erg blij mee, en vond het erg goed gelukt.



 Mij zien ze dus niet over het hoofd!!!!.....

Fijne dag allemaal
Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Lida zei

Jouw Pied de Poule ziet er echt enig uit, maar het zal wel een hele klus zijn, je auto is ook wel heel opvallend geworden! Groetjes
Lida

Saskia Smit zei

Mag ik raden Trijntje? Is het de octoblom? Die staat nr 1 op mijn to do lijst.

Sis Voorn zei

Ben benieuwd naar het eindresultat...

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...