maandag 22 oktober 2012

Vertrouwd

Goedemiddag Lieve Quilters,

Vandaag opgestaan met hoofdpijn, te vast geslapen denk ik.
Soms lig je gewoon wel eens een paar uur wakker, en val je daarna als een blok in slaap,
dat had ik. De kids hebben herfstvakantie en gingen naar de georganiseerde Legowedstrijd 
in de locale sporthal. Yoni is 2e geworden en helaas had Levi geen prijs, 
maar hij kwam naar me toe en zei; geeft niet hoor mam, ik heb het naar mijn zin gehad en dat is belangrijk..........! GEWELDIG TOCH!

Terwijl hun aan het bouwen waren, ben ik naar mijn Longarmmachine gegaan, 
en had afgelopen vrijdag al een quilt ingespannen, en die heb ik vanmorgen gequilt, 
en ik was zelf erg tevreden met het eindresultaat.


Het was erg lang geleden maar het voelde helemaal vertrouwd.
De quilt die ik gequilt heb, had ik al eens eerder laten zien als top.
Nu mag ik de binding eromheen zetten en dan stop ik hem in de wasmachine en de droger, 
om hem een antiek "LOOK"te geven.


Morgen ga ik mijn mandjes-top proberen te quilten, en dan heb ik weer genoeg geoefend 
om aan het echte werk te gaan beginnen, want er ligt nog wel het een en ander. 
Maar ik heb er heel veel zin in!

Fijne dag iedereen, Groetjes Janine

3 opmerkingen:

Diana zei

Wat fijn om dit te lezen. Mooi die reactie van je zoon, gelukkig zijn er kinderen die beseffen dat dat is waar het om gaat.

Jantine zei

Wat een heerlijke reactie van je zoon ;-). Fijn dat je weer van het quilten kunt genieten!

Anoniem zei

Mooie quilt! Groetjes Wilma

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...