zaterdag 20 oktober 2012

Quilts te koop

Hallo Allemaal,

Vanmorgen vroeg aan het ruimen geweest in huis, wat verzameld een mens toch veel in de loop der jaren. Maar goed, ik heb een heleboel gedaan en nu staat de openhaard aan, kopje thee naast mijn laptop, gewoonweg lekker.....



Ik heb een pagina aangemaakt op mijn blog waar een aantal van mijn quilts op staan, wegens overvolle kasten, ga ik er een aantal verkopen. ik kan ze niet allemaal ophangen want dan zou er geen muur over blijven.



Mocht u vragen hebben over 1 van de quilts mail mij dan even janinealers@gmail.com
de maten en prijzen staan er allemaal bij.

Verder wens ik iedereen een heel fijn weekend toe
Groetjes van mij, Janine


1 opmerking:

Anoniem zei

Succes met de verkoop! Groetjes Wilma

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...