vrijdag 11 mei 2012

Camelot blok 8

Goedemiddag Quilters,


Ik ben weer terug na een heerlijke vakantie, maar daarover later meer.


Ik wil me nu even richten tot de deelnemers van de Camelot.
Bij deze laat ik jullie de foto zien van blok 8, nog niet geheel in elkaar, 
maar dat komt goed. Het was weer een leuk blok met heel veel puntjes. 
Wat ik tot nu toe gehoord heb, zijn de kleuren ook goedgekeurd 
door een hoop deelnemers.



En voor de dames die heel snel willen beginnen aan dit blok, 
even een kleine mededeling. Het groene lapje wat in jullie pakketje zit, 
moet je op deze manier gebruiken.


Ik wens jullie allemaal heel veel plezier met het maken van dit blok.


P.S. morgen vertel ik over mijn geweldige regenachtige vakantie


Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...