dinsdag 15 mei 2012

Borduren maar.....

Hallo Allemaal,

Wachten is niet mijn sterkste kant, en dus vond ik het heel lang duren 
voordat de borduurmolen van DMC eindelijk binnenkwam.....
maar ik ben nu zo ontzettend blij met het resultaat, en al die kleurtjes....
Geweldig. Het was het wachten dubbel en dwars waard. 
De voorbeeldjes zijn ook in volle gang Mijn buurvrouw Riet,
Willy en ikzelf zijn druk bezig met het borduren van leuke kleine projectjes, 
leuk om mee te nemen in de bus, metro, naar de tandarts of op vakantie.



De Patroontjes van Simone hangen prominent in de winkel, de een nog leuker 
dan de andere, het is lastig om te moeten kiezen uit zoveel schattige patroontjes.

Verder wil ik nog even met jullie delen dat de Website weer helemaal up to date is, 
er staan al een aantal nieuwe cursussen op, waar u nu al voor in kunt schrijven. 
De rest kunt u zien tijdens onze OPEN-DAGEN
op 31 augustus en 1 september a.s. van 10:00 tot 16:00 uur.

Aanstaande donderdag en vrijdag zijn wij gesloten i.v.m. Hemelvaartsdag, 
zaterdag 19 mei zijn wij gewoon open van 10:00 tot 16:00 uur.

oh ja, wat ik ook nog wil vertellen is dat wij gewoon de hele zomer open zijn!

Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Simone zei

Leuk, die muur met mijn patroontjes! Je borduurhoek is geweldig!

HelôZanardi zei

Hi, Janine,
It is the dream of all embroiderer!
Congratulations!
A lot of success and many embroidered!
Can I put in my album in Pinterest products that I love, mentioning your store?
A big hug from southern Brazil,
Heloísa

Anneke van Diggelen zei

Mooi hoor de borduurgaren molen!!!!!
Ik wil graag geloven dat je daar geen geduld voor had om het in je leuke winkel te hebben!!

Groetjes Anneke

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...