dinsdag 6 december 2011

Ik heb er een vriendje bij!!!

Goedemorgen allemaal,

Zo Sinterklaas achter de rug, we hebben een hele gezellige pakjesavond met z'n viertjes gehad, openhaardje aan, kaasfonduetje erbij, en rond 20;00 was het dan zover....de pakjes!!!

Wij hadden ervoor gekozen om iets te kopen waar we alle vier iets aan hadden, en dat was echt een schot in de roos, want Joost en ik hadden besloten om het U-Draw gametablet voor de Wii te kopen en het spel pictionairy, wat hebben wij gelachen zeg.... dan is tekenen ineens toch best moeilijk.... dit moet bijvoorbeeld een circuit voor stellen!!!! maar goed Levi en Ik hadden gewonnen, en daar ging het om......toch! Daarna zijn de kindjes lekker naar bed gegaan, en zijn Joost en ik samen op de bank gekropen, heerlijk!


Op dit moment ben ik druk bezig achter mijn longarmmachine, maar wil jullie graag nog even wat laten zien. afgelopen vrijdagochtend, heb ik deze koele jongen gemaakt; Mister Snow!!
Ik heb heerlijk in de koffiehoek gezeten met een naaldje en een draadje, en zorgde ervoor dat deze jongenman tot leven kwam. Het heeft niet veel om het lijf maar is wel heel leuk om te doen.


Verder, ga ik vandaag aan de slag om alle pakketjes voor de Camelot op tijd de deur uit te krijgen vandaag.
maar dat gaat wel lukken hoor! En nu weer lekker achter mijn machine.....

Iedereen een fijne dag toegewenst.
Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...