maandag 12 december 2011

Christmas Honeybee....


Een simpele kerstquilt maar toch heel leuk om te maken, dat is wat wij dachten, mensen willen vaak toch nog even snel iets maken voor Kerstmis.
Deze quilt bestaat uit 9 Honeybee blokken. 9 groene stofjes en 9 crème stofjes en stukje rood. Wij vonden het allebij een leuke top geworden.
Willy heeft hem gemaakt in ongeveer 2 dagen, en nu mag ik hem quilten....wat een teamwork.



Wij hebben er een stofpakketje van gemaakt.
Compleet incl Ned.talig patroon € 45,00 excl verzenden.




De top is ongeveer 1 x 1 meter.

Mocht u deze top ook willen maken, mail dan even naar Janinealers@gmail.com of bel naar de winkel 0181-474326

Ook wil ik jullie nog even laten weten dat 23 december om 13:00 de winkel toe is aan een wintersluiting, wij zullen vrijdag 6 januari weer opengaan en dan bent u van harte welkom op onze open dagen (ook de 7e ).

Ik kruip zo lekker achter mijn naaimachine om 2 blokken in elkaar te naaien voor onze antieke sampler, we zitten dan al op de 17 blokken, nog drie te gaan.

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...