woensdag 23 november 2011

Poehhhhhhhh heeejjjjjjj

Een verjaardagsfeestje, halelujah het is niets dat die meiden steeds ouder worden, maar ze worden ook steeds drukker...... E soms kan ik het even niet meer bij houden!
Maar goed, het was een hele gezellige middag, Yoni was vanmorgen al een beetje zenuwachtig voor haar verjaardagspartijtje, want ja wat krijg je allemaal en vind iedereen het wel gezellig???

Ze is goed verwend en de dames hebben het reuze naar hun zin gehad.
Sommige kinderen zijn zo creatief echt heel erg leuk.



Wat hebben ze gedaan: ze hebben een boom gemaakt een hele grote levensboom. Nu ben ik niet zo slim geweest want ik ben vergeten een foto te maken van het eind resultaat die krijgen jullie dus morgen te zien.

De boom is helemaal versiert, ik heb kleine knijpertjes aan de takken gehangen en daar komen de blaadjes aan te hangen die de ladies versiert hebben.



Dus morgen laat jullie de foto's even zien.

Het was een heerlijke dag...

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Ansje zei

Ziet er supergezellig uit Jeanine! Kan ik je inhuren?? Groetjes Ansje

Miranda zei

Nog van harte meid met die knappe dochter van jullie! Wat zullen ze genoten hebben....hier werd er ook altijd geknutseld...en hoor nu ze ouder zijn van zowel hun als hun vrienden dat ze dat erg leuke feestjes gevonden hebben! Super niet....
Groetjes Miranda
ps: gelukkig had je er hulp van Willy erbij!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...