donderdag 24 november 2011

Gewoon leuk...

Afgelopen augustus in Birmingham, heb ik het patroontje gekocht om te borduren, samen met een stukje aida. Ik was al snel klaar met het borduren, maar het afmaken....ging niet zo snel.
Nu heb ik eergisteren mijn borduurtje afgemaakt, en ben ik weer toe aan iets nieuws......joepie! Ik had nog niets te doen.....?????

Dit is het geworden



Het patroontje heb ik helemaal aangepast op het lijstje want het hoort oorspronkelijk maar 12 x 12 cm te zijn ongeveer.
Het is zo gedaan, en je hebt weer een bijzonder cadeautje voor een bijzonder iemand.

Groetjes en een fijne dag toegewenst
Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...