dinsdag 8 november 2011

Bijna Kerstmis bij Atelier Quiltgebeuren....?

Goedenavond allemaal,

Ja jullie lezen het goed, morgenochtend sta ik heel vroeg op, en zal dan de winkel omtoveren tot een gezellig kerstgebeuren....

A.s. Zondag hebben wij namelijk in onze winkel een kerstworkshop, wij gaan dan iets heel gezelligs maken.....iets wat alles te maken heeft met de kerst.
Zoals ieder jaar, zullen wij met z'n alle aan het werk gaan met het te maken project, met natuurlijk allemaal hele lekkere hapjes verzorgd door Jim Exclusief Catering, en natuurlijk verzorgd hij ook de lunch.

Ieder jaar is dit weer super gezellig dus ik kijk er heel erg naar uit, mocht het zo zijn dat u toch ook nog wel zin heeft in deze workshop, geef u dan op Janinealers@gmail.com er zijn namelijk een paar plaatsjes over. Een vriendin van mij zou ook komen met haar moeder, en zusje en nog een ander dame, maar daar is iets heel bijzonders tussen gekomen en zij moest dus helaas afzeggen voor deze workshop.

13 november van 10:00 tot 16:00 uur.
€ 37,50 per persoon incl. Materiaal en lunch.

Even een voorproefje:




Wat moet je allemaal mee nemen:
Naald
Garen
Stofschaar/ papierschaar
Potlood
Liniaaltje / matje / mesje
En een goed humeur....

Graag wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen.
Lieve Nanda, ik vind het jammer dat je niet kunt komen, maar bij deze wens ik jou en Robin heel veel plezier, geluk, en liefde en geduld toe met je dochters en we zien elkaar snel.

Groetjes van mij, Janine


- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...