zondag 23 oktober 2011


Wij zijn weer thuis na een hele fijne week.
De caravan staat weer voor de deur, uitgepakt en wel.

De kinderen hebben het ook erg naar hun zin gehad, lekker gezwommen en
Yoni is altijd erg geïnteresseerd in biljarten.....vraag me niet waarom maar goed...die hadden ze daar ook dus het kon niet meer stuk.




Ook heeft Yoni samen met papa een speurtocht gedaan in het donkere bos.
En s'avonds lekker uitgeput televisie kijken op de bank.





Ook zijn wij naar een caravanwinkel geweest, namelijk Hendriks Kampeerwereld in Ermelo. Wat wij daar aantroffen was echt geweldig...

En je verwacht het niet,.....een waanzinnige kerstmarkt!!
Ik laat even een kleine selectie foto's zien, zo was de hele winkel....
















Volgens Joost 800 m² kerstplezier, echt de moeite waard.

En heb ik nog iets quilterigs gedaan....ja hoor ik heb een stuk of 10 blokjes gemaakt met stipjes. Nu nog Apliqueren, maar ik moet van de week eerst weer achter mijn longarm, want een weekje weg is wel lekker, maar de quilts blijven maar binnen komen, ik moet dus echt weer aan de bak.

Aankomende zaterdag staan wij op de regiodag in Biggekerken, met onze winkel.
De winkel is wel gewoon open hoor!!!! Op 't Woud in Brielle

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...