woensdag 21 september 2011

De nieuwe 5 serie van Bernina


A.s. Zaterdag 24 September hebben wij van Doorn Naaimachines bij ons in de winkel en zal dan de nieuwe 5 serie van Bernina demonstreren.
Mocht je interesse Om eens met deze machine te werken kom dan zaterdag even langs.

Verder begint morgenavond onze basiscursus weer van 19:30 tot 22:00 uur
Er zijn evt nog 2 plaatsjes vrij....mocht er interesse zijn mail dan even naar
Janinealers@gmail.com dan leg ik het verder uit.

Kijk ook nog even op onze website naar de cursussen van Wil Fritsma, ook daar zijn nog wat plaatsjes vrij.

Verder ben ik druk bezig met een leuke nieuwe quilt, het snijden is in volle gang, als dat gedaan is kan ik achter de naaimachine.

Groetjes van mij, Janine




- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...