woensdag 31 augustus 2011

Bijna klaar...

Wij zijn de afgelopen dagen heel erg druk bezig geweest.....je zou er moe van worden!
Maar goed eerlijk is eerlijk, wij hebben een onwijs groot cursusprogramma aan te bieden.
met heel veel verschillende cursussen en workshops waar ook een heleboel voorbeelden voor gemaakt moesten worden, en helaas heb ik dat nog niet kunnen laten zien.

Op dit moment staat er al een hele lijst op het internet, 
let wel op dat nog niet alles er op staat,
Wij hebben ook nog wat achter de hand gehouden 
voor a.s. vrijdag en zaterdag voor de Open-dagen
Mochten jullie alvast een kijkje willen nemen 
klik dan op de volgende link www.quiltgebeuren.nl en kijk bij cursussen.
 Ook het inschrijven is al mogelijk, download het inschrijfformulier
 en mail het naar ons toe. Je kunt er ook voor kiezen om het formulier uit te printen 
en op te sturen.

Nou, ik hoop jullie vrijdag of zaterdag bij ons in de winkel te zien......tot dan
Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...