maandag 6 juni 2011

Een hele gezellige dag....

Goedemiddag iedereen,

Gisteren ben ik vroeg vertrokken naar Ridderkerk
 om vanuit daar te vertrekken naar Vaassen.
Wij hebben een hele heftige rit gehad naar Vaassen toe,
 veel regen, weinig zicht, en onweer, 
dat alles maakte het een spannende rit.

Maar eenmaal daar was het ontzettend gezellig.... 
Wij hebben eerst geshopt bij diverse winkeltjes,
ohhh nee wij zijn eerst naar de wc geweest, 
dat was al een sport opzich, diegene die ook naar de wc zijn geweest snappen wel wat ik bedoel, een hele aparte manier....

Ik heb uiteraard ook gezellige praatjes gehouden met mijn collega's, altijd weer gezellig om een aantal van hun te zien. De sfeer was heel erg leuk, en het is zo'n prachtige locatie!!

Het was wel jammer dat er geen foto's gemaakt mochten worden in het Kasteel...
Wat wel goed was was de catering, heerlijke broodjes
en de bekers met aardbeien en slagroom waren ook een succes.
Einde van de dag hebben wij nog even heerlijk zitten genieten in de zon met een beker met....................

Heerlijk toch.....!!!

Ik heb me redelijk in kunnen houden met mijn aankopen,
vind ik zelf, ik had maar een heel klein tasje.

het kleine schattige schaartje past precies in het leuke blikje.
en een paar lapjes die ik uiteraard niet zelf in de winkel heb.
En aangezien ik ook een lapjes verslaving heb....
moet ik er wel voor zorgen dat mijn prive collectie op peil blijft....vinden jullie ook niet?

Verder heb ik de patroontjes bij Soed-idee opgehaald en de bijbehorende voorbeeldjes.
ZOOOOOOO LEUK....

Voorlopig zijn de voorbeeldjes te zien bij mij in de winkel...
.tot dat Simone ze zelf weer nodig heeft.
Dus wil je de voorbeeldjes van dichtbij bekijken kom dan lekker langs bij ons.


Nou ik heb even niets meer te vertellen, dus tot snel

Groetjes van mij, Janine

5 opmerkingen:

Roos zei

Zo te lezen een geweldige dag met hele leuke aankopen Janine.
Groetjes Roos

Miranda zei

Gisteren onweer en regen? Wij hadden alleen wat spetters in de ochtend...en na elven werd het alweer zonnig. Nu hebben we net de eerste bui achter de rug met onweer...
Fijn dat het gister zo leuk was!

quilting Jeannet zei

Wat zien de patroontjes en de voorbeelden van Simone er schattig uit! wég ben ik er van, ik borduur alleen niet, jammer of gelukkig.....

groetjes, Jeannet

Simone zei

Wat heb je er een gezellig "Soed Idee" hoekje van gemaakt!

Daniëlle zei

Zo ... eerst eens even bijgelezen, je hebt niet bepaald stilgezeten! Gave projecten heb je onderhanden! Veel veilige kilometers in je nieuwe karretje! Leuke pakketjes met lijstjes, nou ja, teveel om op te noemen hihi! En die borduurpatronen die verkopen zichzelf toch zeker?! Mooie dag en liefs, Daniëlle

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...