donderdag 28 april 2011

Het is bijna zover....

Goedemorgen allemaal,


Hebben jullie ook zo'n fijn paasweekend gehad?
Wij hebben een heerlijk weekend gehad, donderdag einde van de dag zijn wij naar De Kogeloven geweest en hebben daar heerlijk in het zonnetje gegeten en gedronken, vrijdagavond lekker op het terras gezeten, zaterdag gewerkt van 10:00 tot 16:00 uur, en wij zijn zondag en maandag naar onze vrienden in Groningen geweest, die wonen heerlijk aan het water, volop genieten dus...


Ik wil jullie nog wat leuks vertellen,
Eind volgende week ga ik met de winkel naar het OEQC in Veldhoven, ook doe ik mee aan de Tentoonstelling met mijn "miniquilt" voor vele van jullie welbekend. Ik heb hem de naam "Little by Little" gegeven, en zal dan ook het lang verwachtte patroon bij me hebben en verkopen in de stand, De prijs van het patroon is € 12,50. excl.verzenden. Voor diegene die niet naar Veldhoven komen kunnen het patroon uiteraard nu al bestellen via janinealers@gmail.com



Het patroon is op dit moment verkrijgbaar in het Nederlands en in het Engels.


Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Sandra zei

Ik vind het een schatje, veel plezier in Veldhoven!

HelôZanardi zei

Linda, linda a colcha. Acho que se eu me aplicar bastante nas minhas aulas e temas ainda consigo fazer algo tão lindo assim. Parabéns! Um grande abraço, Helô

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...