maandag 20 december 2010

Een kleinigheidje...

Goedemiddag allemaal,

Afgelopen zaterdag was het erg gezellig in de winkel, we hadden de mini-workshop van het oh zo handige zakje, helaas kon niet iedereen komen vanwege de weersomstandigheden....maar hopelijk zijn de volgende keer wel van de partij.

Ook komen er wel eens mensen in de winkel die een probleem hebben, met een patroon of met kleur, of ze hebben een moeilijke opdracht gekregen, en soms.... komen ze er helemaal niet meer uit. Voor mij is het dan de uitdaging om er voor te zorgen dat
iedereen toch weer tevreden weggaat. En dan is het helemaal bijzonder als er mensen zijn
die iets moois komen brengen. Zo ook dus zaterdag.
Willy en ik kregen allebei een cadeautje van een trouwe klant, en ik moet zeggen dat ik het heel erg mooi vond en het ook direct een plekje heb gegeven in huis, en het gaat ook weer mee op vakantie, want daar moet het ook gezellig zijn, vinden jullie niet

dus bij deze wil ik Anneke bedanken voor het mooie cadeautje, het wordt zeer gewaardeerd.

Op dit moment zijn de kinderen lekker in de sneeuw aan het spelen...(er ligt genoeg)
ze zijn goed ingepakt en genieten ervan.
en zelf ben ik aan het borduren.

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Lida zei

Je ziet ze genieten en ja het was jammer van de sneeuw, volgende keer beter! Ik ga eerst achteruit en dan hoop ik weer vooruit borduren, groetjes
Lida

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...