donderdag 11 november 2010

Wat zijn het toch veel stukjes.......pfffff

Gisteravond en vanmorgen ben ik weer achter mijn machine gestapt om verder te gaan aan mijn mini- quiltje.
Het is een best karwei want het zij zoveel stukjes dat ik op dit moment even te tel kwijt ben, maar dat komt wel als het quiltje af is. Ik ben druk aan het verzinnen gegaan over een naam voor het quiltje.....!!!!! en ik ben eruit
"Little by little" gaat hij heten of te wel
"Stukje voor stukje". Ik vind dit wel toepasselijk.

Vanavond gaat de 3e strook met vierkanten blokjes in de koffie, zodat ik morgen aan de laatste rand kan gaan beginnen.

Je moet natuurlijk ook altijd iets te doen hebben, mocht je lekker op de bank zitten of aan tafel. enz. enz.
dus dit is mijn bank project(je) even iets leuks voor de kerstmis om weg te geven of om zelf te houden.

Het hart is van hout , en ik heb met textiellijm een geborduurd kerstboompje daarop geplakt.

Lieve allemaal, dit was het weer voor vandaag.
Morgen weer een kleine update van de verbouwing en ...........een tipje van de sluier!!!

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...