maandag 8 november 2010

Het was een fantastische dag...

De kerstdag bij 't Quiltgebeuren was ontzettend leuk en heel erg gezelig,
de sfeer zat er goed in.
Om 10:00 druppelde de dames allemaal binnen, zochten een plekje in de lesruimte en gingen aan de koffie en thee met wat lekkers erbij.


In totaal waren we met 21 vrouwen echt een (kippenhok) maar met gezellig gekakel.
De dames hebben allemaal hun stofpakketje gekregen en zijn na onze uitleg lekker aan de slag gegaan.


Ik moet zeggen dat de dames heel erg hard gewerkt hebben want het grootste gedeelte had hun werkje aan het einde van de dag af. De lunch en de hapjes waren ook weer fantastische geregeld door Jim,  www.exclusieve-catering.nl  Jim complimenten...!!!










Kijk iedereen is hard en ingespannen werken!!!
maar het werd steeds gezelliger, dat kan ook niet anders want
                                                     oh oh oh.......
Er was drank in het spel, nou dan weet je het wel.


Ik heb vandaag ook nog iets heel leuks gekregen, en wat mag dat dan wel zijn, zullen jullie je afvragen!

Ooit heb ik een workshop gedaan bij Ted Storm en wij gingen toen maken...Een vaas....!!!!
enthousiast ben ik daar aan begonnen, maar................uiteindelijk bleef het maar liggen in de kast.
sommige dingen vind je niet leuk om af te maken, het duurde me te lang, terwijl ik de vaas zelf super leuk vond en ook de kleurtjes die ik er voor uitgezocht had,
maar het bleef maar liggen.
Tot op een zekere dag twee hele lieve dames binnen kwamen,
(die ook diezelfde les bij Ted hadden gevolgd). en aan mij vroegen of "de vaas"al af was ???
Ik moest natuurlijk zeggen dat dat niet het geval was. En heel lief zij hebben mij toen aangeboden om de vaas voor mij af te maken. En hij is geweldig geworden..... ik ben er ontzettend blij mee en hij past perfect in mijn interieur, dus bij deze Gerrie en Elvira onwijs bedankt voor het afmaken van "DE VAAS"

Is hij niet FANTASTISCH.....!!!!!

S'avonds toen ik thuis was, moest ik even afkicken van deze gezellige dag en ben achter mijn naaimachientje gekropen en heb een aantal stoffige labels gemaakt om te verkopen in de winkel, ik had er 9 gemaakt. daarna ben ik heerlijk samen met mijn mannetje op de bank geploft en hebben toen samen naar Mamma Mia gekeken.

Lieve dames dank jullie wel voor deze heelijke dag.

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Miranda zei

Jullie hebben inderdaad een leuke dag gehad en die vaas is echt mooi...neem aan dat je daar geen curcus mee gaat doen,LOL!

Anoniem zei

Hallo lieve dames,

Ik vond het een schitterende dag, leuk werkje, lekker eten, en een hele hoop gezelligheid.
Was al erg leuk om rond je heen het gekakel aan te horen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Affijn tot over twee weken dan maar hahaha op naar de big.
groetjes anneke

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...