donderdag 25 november 2010

Soms ineens...........

Verliefd,  en op wie of wat dan wel....zullen jullie denken!!

Gistermiddag kwam er een pakje binnen en wat zat erin...?
De nieuwe Special van de "Quiltmania" en ohohohoh wat is die leuk.
Ik begon te bladeren en was opslag verliefd op een quiltje wat daarin stond.
Gisteravond was er bij ons in de winkel de goede doelen club, de dames zijn goed bezig geweest,
en ik heb dus stofjes uitgezocht voor dat leuke quiltje.... dat snappen jullie wel toch?

Vanmorgen eigenlijk vrijwel direct begonnen aan de top....
Op de lege plekken tussen de boompjes komen ook nog stitchery boompjes.
Ik vind hem er leuk worden en lekker snel resultaat nog even voor kerstmis.


En dan nog even een aantal nieuwtjes op een rijtje:
Op onze website staat een nieuwe homepage met nieuws over onze verhuizing:
http://www.quiltgebeuren.nl/
Er zijn op dit moment nog maar 3 pakketjes over van de kerstroos
het complete stofpakket incl. patroon kost € 30.00

Er zijn nog een aantal pakketjes om dit leuke kussentje te maken
het complete pakketje incl. kant kost € 7.50
Er zijn verschillende plaatjes verkrijgbaar.


En dan tot slot er is weer een hoop gebeurt in de nieuwe winkel
er wordt driftig geschilderd dus het wordt nu zichtwerk.



Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...