maandag 22 november 2010

Een weekendje met een goud randje....

Wat een waanzinnig gezellig weekend hebben wij gehad zeg.

Het begon natuurlijk allemaal zaterdagmiddag toen de eerste meiden
voor het feestje van Yoni kwamen.
De een nog mooier dan de ander, ze zagen er absoluut niet meer uit als kleine meisjes
van 10 jaar, maar het waren echte dametjes geworden.
Ze hadden nog niet allemaal de outfit aan voor het optreden dus om 19:00 zijn de dames naar beneden gegaan, daar werden de outfits aangedaan
en natuurlijk nog iets meer make-up op als toen ze van huis gingen.....hahaha.
eenmaal klaar........dat duurde nog al lang .........meiden!!!!
Wij hebben toen Yoni haar cadeautjes uit laten pakken,
ze is weer erg verwend met leuke dingen.
Om 19:45 zijn we begonnen met het eerste optreden...... en de andere dames keken aandachting.















Toen alle optredens geweest waren hebben wij nog even met de nodige versnaperingen een stukje van het Junior songfestival gekeken, maar de dames vonden al snel dat zij het zelf beter konden en zijn toen los geslagen.....

Joost was erg intrek want hij gaf uiteindelijk het laatste cijfer en wie heeft er dan gewonnen!!!
Robin was degene die uiteindelijk gewonnen had.
Het was een geweldig feest dames, Ik kijk uit naar de volgende keer.

Zondagochtend vroeg opgestaan Emma was blijven slapen en zou op tijd worden opgehaald omdat wij Sinterklaas gingen verwelkomen in Brielle.

Vol verwachting klopt ons hart...
Levi was logeren bij een vriendje dus die hebben wij in Brielle opgewacht, hij was heel erg zenuwachtig
want hij had een missie.... hij zou aan Sinterklaas gaan vragen of hij een bayblade in zijn schoen zou mogen.

Sinterklaas vertelde Levi toen hij het vroeg, dat hij het zou onthouden....Daarna zijn wij met een aantal vrienden nog even blijven hangen in Brielle, en toen het echt te koud werd zijn wij lekker bij Opa en Oma naar binnen gegaan en hebben daar heerlijk vanuit het raam naar alle pieten kunnen kijken.
Eenmaal thuis zijn we sinterklaas liedjes gaan zingen bij de openhaard.
en!!!!!!!!!!!!!

Vanmorgen had Levi en Yoni het cadeautje in hun schoen wat ze graag wilde hebben.....het was uiteraard weer feest op de vroege morgen.

Laat ik nou ook tijdens dit drukke weekend nog wat afgemaakt hebben, vraag me niet hoe maar het is gelukt.
Ik had al een poosje een topje liggen van de restjes van mijn Aunt Amy en die heb ik zaterdag in de winkel gequilt en gisteren het afwerkbiesje erom heen gezet, zelf vind ik het heel erg leuk geworden.
van restje tot quilt.


Ik hoop dat iedereen net zo'n leuk weekend heeft gehad als wij.

groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Zelda zei

lovely quilt. have a great week. ♥ Zelda

Anneke van Diggelen zei

Nou,nou dat is nog eens een variatie van je weekend!!!
Leuk om te zien hoe die meiden lekker bezig zijn.

En de spanning van je zoon en een klein beetje van je man zijn wel af te lezen van hun gezichten (ha,ha). Het zijn weer spannende tijden voor de kids.

En dan ook nog even een quilt afmaken waar haal jij toch al die tijd vandaan????
Mooi hoor.

Groetjes Anneke

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...