maandag 27 september 2010

Klein maar fijn...

Goedemiddag iedereen,

Afgelopen zaterdag ben ik begonnen (ja, aan mijn zoveelste project)  aan een nieuw miniquiltje.
Ik heb namelijk toen wij in Deventer waren een heel schattig oud poppenbedje gekocht, en
daar moet natuurlijk een schattig klein quiltje op .....toch?

Ik heb 2 hoofdkleuren gebruikt met daarbij 4 hele piepkleine accentkleurtjes.
het worden in totaal 20 blokjes en ieder blokje is klaar net geen 3"inch.














Gisteren hebben wij een mannen en een vrouwendag gehad, en hebben allemaal een waanzinnige dag gehad.

De vrouwen zijn naar de woonbeurs in Amsterdam geweest (yoni, Willy en ikzelf). Wij hebben ontzettend veel inspiratie opgedaan voor ons nieuwe huis.
De mannen zijn naar de "Monsterjams"geweest in het Gelredome in Arnhem ook zij hebben het onwijs naar hun zin gehad, het was de grote droom van Levi om daar een keer met papa naar toe te gaan.


Aan het einde van de dag waren de mannen en de vrouwen helemaal versleten
Maar voldaan........


Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...