woensdag 29 september 2010

De verbouwing is begonnen.....

Wij zijn blij...
De verbouwing is begonnen, onze mannen zijn grotendeels klaar met de winkel voor Joost, en zijn nu bezig met het slopen van de muurtjes, en het plafond eruit halen enz.enz. De vloerbedekking gaat er ook vandaag of morgen uit. En dan gaan ze beginnen met het aanleggen van de stroom e.d.

Willy en ik zijn helemaal opgewonden, want het is voor ons zo fijn om alles weer opnieuw in te richten en uit te zoeken, wat voor kleuren wij willen gaan gebruiken, inmiddels is dat uitgezocht, en het word heel anders maar ontzettend mooi.


Deze 2 foto's zijn op dit moment nog 2 verschillende ruimtes, maar morgen is het 1 grote ruimte.
Op de plek waar de emmer staat komt de koffie en thee hoek.


De lesruimte is nu nog een puinhoop en een donkere ruimte maar er komen 2 grote ramen in, met uitzicht op het land (over 2 jaar een golfbaan).

Hier zijn de mannen aan het bespreken wie wat zal gaan doen.
Theo de man met het oranje shirt is mijn schoonvader een man met gouden handjes en de man met het tuinpak is Kees, hij helpt ons met het afbreken en opbouwen van onze winkel.
Kees alvast bedankt voor al je inzet....

Dit is alvast een voorproefje, ik zal jullie blijven vertellen over het verloop van de verbouwiing.
Onze streefdatum is dat wij 5 april 2011 open zullen gaan op onze nieuwe locatie.



Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Chartreuse Moose zei

Uh oh, this looks like "be a good sport" time! Guessing that something wonderful is coming! Can't wait!

Rina zei

Spannend! Nu gaat het echt beginnen. Ik leef met jullie mee...

Nanda zei

Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat. Ik kom zeker kijken straks op jullie nieuwe lokatie. Succes met alle verbouwingen en de inrichting.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...