woensdag 28 juli 2010

Klein werkje

Zo ik ben weer helemaal gewend aan mijn dagelijkse dingen.
Lekker werken en lekker quilten.( wie wil dat niet)
Je moet altijd weer even wennen....toch.
er waren een aantal nieuwe patroontjes binnen gekomen....dus wilde ik daar iets mee doen, want mijn handen gaan dan zo jeuken.

Ik ben gisteren begonnen aan "The gypsy caravan" een lief klein stitchery patroontje
met daarom heen de driehoekjes van Busy fingers (ideaal).
daarna denk ik dat er nog een randje omheen komt,
in een mooie kleur donker rood of oud blauw.



En vandaag ben ik ook begonnen met deze stitchery
dit gaat een klein kussentje worden.
Zomaar een leuk klein werkje voor even tussendoor.

Ik vind het altijd wel leuk om snel resultaat te zien... en met die kleine werkjes is dat het geval.

De patroontjes en de stofjes zijn te koop in de winkel.
het borduren heb ik gedaan met Blomstergarn (Deens borduurgaren).

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Daniëlle zei

Schattige stitcheries Janine!! Leuk gedaan met de driehoekjes erlangs, lieve stofjes! Mooie avond verder, groeten, Daniëlle

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...