zaterdag 13 maart 2010

Mooi cadeau voor jezelf of vriendin

Dit is 1 van de quiltjes die wij in de winkel verkopen als,
stofpakket inclusief een nederlandstalig patroon.

Als er een aantal stoffen binnenkomen
heb ik er meestal wel een beeld bij wat het moet gaan worden.
Ik haal danvan de rollen een stukje af en ga aan de slag....
meestal de volgende dag of de dag daarna heb ik de top wel af, gewoon omdat ik dan niet kan stoppen... maar dat zullen vele van jullie ook wel herkennen.

Deze hiernaast heet "chic antiek"en kost als stofpakket
€ 52,50 incl ned. patroon. (http://www.quiltgebeuren.nl/)





Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...