zondag 21 januari 2018

Nieuwe Bom "Miss Polly" by Susan Smith

Ik kon het niet weerstaan om dit patroon "Miss Polly" in te kopen bij Susan Smith, 
ik heb natuurlijk niet alleen dit patroontje, maar ook een aantal andere, 
die staan inmiddels in de webshop.


Beste quilters, ik heb besloten om hier een blok van de maand mee te gaan doen. 
Het is een klein quiltje 14,5” x 18,5” dat komt neer op zo’n 37 x 47 cm. 
Klein maar fijn.
De Bom start begin maart

Deze BOM bestaat uit 6 maanden, iedere maand ontvangt u een pakketje stof 
en een deel van het patroon, en een NL beschrijving erbij. 
De kosten per maand zijn € 11,75 excl. Verzenden.
Uiteindelijk heeft u alle stofjes voor de top van dit quiltje, en u ontvangt een 
korting bon van 15% voor de vulling en de achterkant en binding van dit project.

Mocht u interesse hebben, neem dan even contact op via onderstaande gegevens. 
En u krijgt van mij de rest van de gegevens en een inschrijfformulier.

Ik heb er zin in, u ook?
Veel liefs Janine Alers
House of Quilts by Janine
Voorstraat 34
3231 BJ Brielle
06-42112830
info@houseofquilts.nl

5 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Een heel leuk patroon vind ik dit, maar te veel onder handen..... 🤗

Anoniem zei

Waar kan ik de link vinden naar de webshop?

Gr Odette.

Anoniem zei

Ben net zo als bovenstaande schrijfster op zoek naar de webshop?

Groet Jozien.

Janine zei

De webshop is inmiddels online dames www.houseofquilts.nl

En mocht u mee willen doen met Miss Polly dan kunt u een email sturen naar info@houseofquilts.nl

johnypoipet zei

I think this is one of the most significant information for me.
And i’m glad reading your article.
But should remark on some general things, the web site style is perfect,
the articles is really great : D. Good job…
อายเบท789

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...