maandag 11 december 2017

Sneeuw en rendieren.....!

Ja hoor, er komen witte vlokken uit de lucht, we hebben er weer even op moeten wachten!
Ik kon het niet laten om een plaatje te schieten van mijn dochter in het raam, 
kijkend naar de sneeuw.


En tijdens deze winterse dagen, kan ik heerlijk aan tafel gaan zitten, 
om leuke nieuwe dingen te maken.
Zo heb ik deze gezellige Kerst ornamentjes gemaakt.

Woensdag 20 december kun je meedoen met een leuke workshop ornamentjes maken.
van 11:00 tot 15:00 uur. € 27,50 incl. materiaal en lunch, en boom.


Afgelopen Vrijdag les gegeven in Overloon bij Dorry (Quilt-it & Dotty)
Het was een hele gezellige les, er werd veel gelachen, hard gewerkt, 
maar je kon soms ook een speld horen vallen.

 

Even lunchen.....



En afgelopen zaterdag, had ik de laatste kerst-bee!
Wat een gezellige groep meiden bij elkaar, er werd ook weer onwijs hard gewerkt.
En wat een leuke projectjes worden er toch gemaakt.
Iedereen doet het toch net weer even anders.


 

En voor wie hem nog niet gezien heeft! Mijn nieuwe Pillow "Hey Deer"


De pakketjes zijn ook al klaar, met beschrijving. € 24,50 excl. verzenden.


En als laatste kan ik nog even laten zien, dat er weer nieuwe stofjes binnen 
gekomen zijn, en superleuke blikjes.

 

De stofjes zijn € 5,00 voor een Fat Quarter en € 2,50 voor een Fat Eight!
De blikjes zijn € 2,25 per stuk excl. verzenden.

Mocht u interesse hebben, stuur dan even een mail naar info@houseofquilts.nl

Fijne avond allemaal.


Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...