dinsdag 15 juli 2014

Cris-Cross door Rotterdam en meer...

Goedemorgen allemaal,

Wat een bijzonder weekend heb ik achter de rug, 
ik ben er nog een beetje van aan het bijkomen. 
Allereerst natuurlijk de geweldige Zomerfair bij De Quilthoeve! 
Wat een top dag! Mooi weer, gezelligheid, onwijze drukte, en een topsfeertje! 
dat waren toch wel de hoofd ingrediënten van deze dag.

Ik ben zelf niet in staat geweest om foto's te maken vanwege de drukte, 
maar heb her en der een fotootje gepikt....! 
Dus toch even een kleine impressie van hoe en wat.








Wij hebben weer een dag met een gouden randje beleefd, 
en gaan er volgend jaar weer een feestje van maken.

En dan denk je, na al deze drukte en hard werken, 
nu even met de voetjes op de bank!
FOUT....!
Zondagochtend besloten Levi en ik (omdat Levi het zo graag wou) 
naar Rotterdam te gaan, naar RSI
Het walhalla voor stuntsteppers....!
Dus in de auto, eenmaal aangekomen....wandelen!
En na een flinke wandeling (ik lopen, Levi op step) 
waren wij aangekomen bij RSI, 
en kon mijn zoon zijn lol op. prachtige steps, onderdelen, 
kleur, mogelijkheden.....
En ik kon het niet laten, je wordt daar meegesleurd in het enthousiasme 
en heb een nieuwe step voor hem gekocht! zucht...wat een geld, 
maar ook een super gelukkig kind met een grijns van oor naar oor.

Maar ja,.....dan zit je ineens met 2 steppen midden in Rotterdam.
Dus jullie raden het al, mama ook cris-cross door Rotterdam op de step, 
en wat een lol hebben we gehad, je zoeft overal tussendoor....geweldig, 
maar wat wordt je er moe van, 



dus hebben wij heerlijk geluncht bij Cafe Floor! eerst eventjes gevraagd of 
de stepjes mee naar binnen mochten, en ja hoor dat mocht.

Terwijl we een heerlijk broodje zaten te eten, hebben wij 
nog even bedacht dat we naar de bioscoop zouden gaan, ... 
nou die zat er tegenover, en met nog maar 5 minuten op de klok, 
sjeesden wij met step over het plein naar Pathé, 
en waren we nog op tijd om drinken en de popcorn te halen, 
voordat de film Koemba begon.

S' avonds was mama niet alleen toto-loss hoor! 
Allebei versleten, maar ook een dag om nooit meer te vergeten.
Moe maar voldaan!

Fijne dag allemaal
Groetjes van mij.


5 opmerkingen:

Rennie zei

Wat een druk weekend vol met hoogtepunten. Zowel de zomerfair als het steppen met je zoon. Volgens mij moet je hoofd vol zitten met goede herinneringen. Tot donderdag en daarna.....vakantie!!!!

Saskia Smit zei

Ik snapte al niet op fb waarom je met twee steps ging koffie drinken. Haha nu is het duidelijk.

Lida zei

Wat een leuke zondag hebben jullie gehad, de zaterdag was ook leuk, maar die zondag was wel heel speciaal!

quiltingmieke zei

piep

zalig genoten, en dat geeft een vermoeidheid die de moeite waard is he meid knuf

Trends-vouwgordijnen zei

Samen lekker genieten, heerlijk toch..

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...